Friday, February 13, 2015

cappuccino, cake & crochet

nobel's broodwool working

Een haakworkshop in het huiskamer-restaurantje van Nobel's Brood, op dinsdag 24 februari van 9:00 tot 11:30 uur.

De prachtige bakkerswinkel is gevestigd in een eeuwenoud pand aan één van de mooiste straten van Dordrecht, Grotekerksbuurt 53.

De workshop is voor dames (en heren) die de haakbeginselen al beheersen en van mij nog wel wat nieuwe haak trucjes willen leren.

Nobel's Brood zorgt voor vrolijke bloemen op tafel, 2 warme dranken voor iedereen en iets zoets. Ik zorg voor een haaknaald (deze mag je houden) en wol.

Uiteraard mag je jouw eigen haak-project van die ochtend mee naar huis nemen om (eventueel) thuis af te maken.

Kosten: € 17,50 per persoon.

Zin om mee te doen?
Meld je dan aan via de facebook pagina van Nobel's Brood en heb net als ik geen facebook, kan het natuurlijk ook gewoon via een mailtje naar bakker@nobelsbrood.nl

4 comments:

  1. Jammer, dan haak ik af want ik beheers maar een heel klein beetje de beginselen van het haken, helaas :(

    ReplyDelete
  2. Wauw wat leuk, maar jammer genoeg moet ik werken. Hoop dat je het nog eens herhaalt op een woensdag of in het weekend! Veel voorpret!

    ReplyDelete
  3. Jammer dat ik te ver weg woon. Anders was ik vast en zeker gekomen. Lijkt me erg gezellig.

    ReplyDelete